sunnuntai 24. helmikuuta 2013

12+0 POKS!

Heipähei kaikki :)

Tänään poksui maaginen 12 raskausviikon raja rikki! Oon kyllä niin nyt niin onnellinen. :) Toisaalta samalla myös peloissani, koska huomenna meillä on heti aamusta niskapoimu-ultra. Toivottavasti kaikki olis masussa hyvin ja mitään hälyyttävää ei löytyisi...

Oon nyt niin innoissani töistä saamistani Marimekko-jutuista, että pakko jakaa ne teille! Eli sain sieltä kaksi tommosta ihanaa Marimekko ruokalappua ja kaksi tuttipulloa. :) Ne on niin supersöpöt! Ja sopii niin tytölle kun pojallekkin (vaikka mä veikkaankin että tyttö olis tulossa ;) )...

Iiiihhana somelainen Marimekko!


Supersöötti ruokalappu! Tätä ei tulla käyttämään minkään mustikkasoseitten yms tahraavien ruokien kanssa. Varmaan käytetään toista ainakin vaan juhlissa ja toista sitten joko kotona tai sitten se pakataan hoitolaukkuun ja sitä käytetään siellä missä satutaan käyttämään...


Ja niin on nättejä nämä tuttipullotkin! Rakastan Marimekon Unikko-kuosia ja toi oranssi on niiiiiiiiin pirteä :)

Mitäs muuta asiaa mulla tälle päivälle oli? Niin joo, oon kovasti miettinyt, että piilottaisin osan näitä tekstejä. Tai sitten perustan ihan uuden blogin. Jotenkin karmii ajatus siitä, että lapsi isompana voisi löytää blogin, jossa äiti melko tunnistettavasti puhuu avoimesti hänen alkuun saamisestaan... :S Mun tarvii vähän punnita vaihtoehtoja, koska en ole kovin haka tietokoneitten kanssa, varsinkaan Bloggerin. :)

t.Taru & pieni 12+0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti