sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Voihan jehna!

Juuri kun on luopumassa toivosta, jotakin niin ihanaa tapahtuu :')

Kokopäivän olen vaan lorvinut ja en ole saanut mitään aikaiseksi. Olen vaan ajatellut, että nyt kun tämä pahoinvointi on hiljalleen helpottanut, enkä vielä ole saanut vauvan sydänääniä kuulla tai tuntea niitä "perhosen siiven hivelyjä" vatsani sisäpuolelta, että onko masussa elämää ollenkaan. Tuntuu että keskenmenot ovat TOSI yleisiä, varsinkin näin varhaisilla viikoilla. Tänään poksui muuten 11+0 <3

No, eniveis, olin siis maani myynyt kun lähdin joka iltaiseen tapaani kuuntelemaan masun ääniä dopplerilla. Kyllä siinä tovi vierähti ja meinasin jo heittää hanskat tiskiin, mutta niinhän siinä kävi, että yhtäkkiä huomasin kuuntelevani pienen pientä jumpsutusta! Ääni kuului minusta katsottuna oikealta, ihan karvoituksen tuntumasta. Sydän sykki noin 144 kertaa minuutissa. :) Sain äänet nauhalle, mutta kone ei suostu yhteistyöhön, että saisin ne youtubeen ja sitä kautta tänne :( En aluksi edes uskonut, että ne tosiaankin ovat vauvan sydänäänet vaan asia täytyi varmistaa facebookin salaisesta odotusryhmästä x)

Mutta siis, Ihana juttu, nyt saan hetken hengittää ja tosiaankin on ensi kerralla helpompi tarttua tuohon doppleriin kun on sillä jo jotain kuullut!

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille, minä taidan mennä syömään salaattia :P

t.Taru ja pieni 11+0 

4 kommenttia:

  1. oli kyllä hyvät äänet pienellä ♥

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa! :) Mulla perjantaina ensimmäinen ultra, silloin rv 7+5 ja en malttais millään oottaa!

    VastaaPoista
  3. se on ihana tunne,kun kuulee ekan kerran sen pienen sykkeen <3 itse kuulun niihin harvoihin onnekkaisiin, jotka saavat dopplerilla ne kuulumaan jo viikolla 9+ :)
    kokoajan tekisi mieli olla kuulokkeet korvilla kuuntelemassa niitä ääniä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt sama, että tekisi mieli koko ajan yrittää saada ääniä kuuluviin, mutta oon vähän nyt yrittänyt rauhoittua sen suhteen, koska tunnen itseni ja tiedän stressaantuvani jossen ääniä saa kuuluviin... :S Onneksi huomenna on np-ultra!

      Poista